Virtu.

multiform

 

Virtu – multiform

Som en del af Ghanas nationale identifikations projekt fik det nordiske it-selskab, ATEA, en ordre på 5100 specialiserede registrerings kits og underliggende infrastruktur. Leveringen skulle sendes inden for 11 uger. ATEA vidste, at dette var en game changer i moden af behandle og registrerer befolkninger på i 3. verdens lande. De spurgte, hvordan kan vi sikre os, at dette ikke glemmes eller overses?

hvad vi gjorde

Vi fulgte hele processen med dette projekt og dokumenterede både konstruktionen af ​​registrerings kits, rejsen fra fabrikkerne i Danmark til Afrika og opsætningen af ​​kits. ATEA havde brug for, at dette projekt blev brugt i deres online tilstedeværelse på tværs af alle sociale medieplatforme internt såvel som eksternt. De havde også brug for en ekstra indsats for at fremvise dette initiativ ved forskellige offline begivenheder. Baseret på dette behov designede vi et content kit, hvor indholdet var skræddersyet til specifikationerne for de

se mere arbejde.