Vi overrasker vores samarbejdspartnere med innovative koncepter der skaber resultater.

intro.

Vi specificerer og gøre vores redskaber let forståelige og indsigtsfulde for dig der er nysgerrig og gerne vil lærer mere. 

Vi drikker også gerne en kop kaffe med dig og snakker om Content kits, Årshjul eller hvordan vejret har været den sidste uge.

målgrupper.

God kommunikation til alle er umuligt. Derfor tror vi på at den rette kommunikation til de rette mennesker på det rigtige tidspunkt på den bedste platform er vejen frem. 

Det skaber enorm værdi og indsigt, når vi sammen ved hvem vi kommunikerer til. Kender målgrupper og kan engagerer dem bedst muligt med budskaber der går lige i hjertet eller får dem til at interagerer med os som brand. Derfor glæder vi os mere end et lille barn til juleaften til at læse og forstå jeres målgrupper eller være en aktiv del i at blive klogere på netop dem sammen med jer.

awareness & engagement.

Enhver rejse har et formål vi skal fra A til B. Nogle gang er vejen lang eller kort andre gang er den snoet og smuk. Lige meget hvad det er, er det fedt at rejse sammen. Vi elsker at skabe rejser sammen med vores samarbejdspartnere. Derfor bruger vi ofte terminologien at skulle på en rejse sammen hvor målet er at komme fra normal til new normal. Vi har et ønske om at understøtte og komme ud med det budskab der skaber den største værdi for dit brand. 

Om det er en faktor til at skabe forøget salg eller en bredere kendskab til brandet er det egentlig underordnet. Vi vil gerne skabe et community rundt om dit brand der er loyal og elsker det.

Det giver os forøget awareness og et meget større engagement på tværs af kanalerne.

content kit.

Content kittet er en pakketering af indhold der skaber de bedste resultater ligemeget hvilken platform de bliver brugt og distribueret på. Det skaber en større oplevelse for modtageren at få speciel tilpasset indhold på tværs af mediebilledet. Det gør også at de forskellige platforme meget bedre kan lide det tilpassede og prioriterer det.

Et Content Kit kan varierer fra gang til gang, taget målgruppe, prioriterede platforme og versioner af produktionerne i betragtning.

årshjul.

Vi elsker at skabe indhold og vi elsker at være 2 skridt foran. Derfor bruger vi årshjulet til at kunne planlægge. Vi har med succes indført special designede årshjul der giver mening for vores partners brands. 

Om det er en awareness til Pride ugen, en online post til mors dag eller lancering af en ny sæson af Game of Thrones, så giver det mening at have en stemme i debatten og være synlig.

Vi elsker at skabe indhold og vi elsker at være 2 skridt foran. Derfor bruger vi årshjulet til at kunne planlægge og kunne være foran. Vi har med succes indført  special lavede århjul der giver mening for dit brand. Om det er en awerness til Pride ugen, en post til mors dag eller lancering af en ny sæson af game of thrones, så giver det mening at have en stemme i debatten og være synlig.

aktualitet.

Som en del af et veldesignet årshjul skaber aktualitets sporet en unikt og stor værdi for kommunikationen. Vi har  succes med at afholde “redaktionsmøde” hver 14 dag sammen med vores samarbejdspartnere for hele tiden at være foran og aktuel til målgruppen. Det kan være der sker forandringer internt, i samfundet eller noget helt tredje.

Det giver os mulighed for at kunne prioritere og skabe synergier omkring det aktuelle der sker. Samtidig giver den aktuelle tilgang muligheder for hele tiden at være top of mind på en anden og troværdig måde, vi kigger ofte ind i kulturelle triggers, mærke dage, begivenheder eller andre ting der giver mening for brandet som afsender.

lad os tage en kop kaffe.